Kehtiv alates: 27.08.2025
1. MÕISTED JA ÜLDSÄTTED
1.1. Müüja: Nutikas Ost OÜ (registrikood 17306698), asukohaga Pärnu maakond, Põhja-Pärnumaa vald, Tootsi alev, Sõmera tn 4, 87501, e-post info@nutikasost.ee. 1.2. Klient: Füüsiline või juriidiline isik, kes sooritab ostu Nutikas Ost OÜ e-poes. 1.3. E-pood: Müüja veebipood aadressil https://nutikasost.ee
. 1.4. Käesolevad tingimused (edaspidi Tingimused) kehtivad kõikidele õigussuhetele, mis tekivad Kliendi ja Müüja vahel E-poest kaupade ostmisel. 1.5. Lisaks Tingimustele reguleerivad E-poest ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid. 1.6. Müüjal on õigus Tingimusi ühepoolselt muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused nutikasost.ee
veebilehel. Kliendi tellimusele kohalduvad tellimuse esitamise hetkel kehtinud Tingimused.
2. HINNAD JA TASUMINE
2.1. Kõik E-poes kuvatud hinnad on eurodes (€). 2.2. Kõik hinnad sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu, mis on hetkel 24%. 2.3. Ostukorvis ja Kliendile edastataval arvel on käibemaksu summa eraldi välja toodud. 2.4. Hinnale lisandub transpordikulu vastavalt Kliendi valitud tarneviisile, välja arvatud juhul, kui on märgitud teisiti (nt kampaaniapakkumised). Transpordikulu kuvatakse ostukorvis koos käibemaksuga. 2.5. Makseviisidena on kasutusel Eesti pangalingid ja kaardimaksed, mida vahendab Maksekeskus AS.
3. KAUBA ERIPÄRA
3.1. Nutikas Ost OÜ müüb uusi, klienditagastusi ja laojääkidest pärinevaid tooteid. 3.2. Iga toote spetsiifiline seisukord (nt “Uus, avatud pakendis”, “Klienditagastus, kontrollitud ja töökorras”, “Iluvigadega”) on selgelt ja detailselt kirjeldatud vastava toote lehel. 3.3. Klient kinnitab tellimust esitades, et on tutvunud konkreetse toote seisukorra kirjeldusega ja aktsepteerib seda.
4. TELLIMUSE VORMISTAMINE JA LEPINGU JÕUSTUMINE
4.1. Klient valib E-poest välja sobiva kauba ja lisab selle ostukorvi. 4..2. Klient täidab ostukorvis nõutud andmeväljad, valib sobiva tarneviisi ja maksemeetodi ning kinnitab tellimuse, vajutades nupule “Tellimus koos maksekohustusega”. 4.3. Müügileping Kliendi ja Müüja vahel loetakse sõlmituks hetkest, kui Klient on tellimuse eest tasunud ja Müüja on saatnud Kliendi e-posti aadressile tellimuse kinnituse. 4.4. Tellimused, mille eest ei ole tasutud 1 tööpäeva jooksul, tühistatakse automaatselt.
5. KOHALETOIMETAMINE
5.1. Kaupu saadetakse Eesti Vabariigi piires. 5.2. Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib Müüja tellimuse ja annab selle üle oma logistikapartnerile (nt Omniva, DPD, Itella). 5.3. E-poes näidatud tarneajad on hinnangulised. Kuna kõik kaubad on Müüja laos olemas, on tavapärane tarneaeg 1-5 tööpäeva. 5.4. Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, et vältida viivitusi ja arusaamatusi. Müüja ei vastuta tarneviivituse eest, kui see on tingitud Kliendi poolt esitatud ebatäpsetest andmetest.
6. 14-PÄEVANE TAGANEMISÕIGUS
6.1. Füüsilisest isikust Kliendil on õigus E-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest, ilma põhjust avaldamata. Juriidilistele isikutele 14-päevane taganemisõigus ei kohaldu. 6.2. Taganemisõiguse kasutamiseks tuleb esitada üheselt mõistetav taganemisavaldus Müüja e-posti aadressile info@nutikasost.ee
14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. 6.3. Klient peab tagastatava kauba tagasi saatma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul taganemisavalduse esitamisest. 6.4. Kauba tagastamisega seotud otsesed kulud kannab Klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on Müüja viga (vale või defektne toode). 6.5. Tagastatav toode peab olema komplektne ja originaalpakendis (kui see oli olemas). Toodet võib proovida ja sellega tutvuda viisil, mis on vajalik selle olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks (sarnaselt jaekaupluses proovimisega). 6.6. Kui toodet on kasutatud muul viisil või selle väärtus on vähenenud (nt kulumisjäljed, kahjustused), on Müüjal õigus vähendada tagastatavat summat vastavalt toote väärtuse vähenemisele. 6.7. Müüja tagastab Kliendile kõik Kliendilt saadud tasud, sh esialgse kättetoimetamise kulu, viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul taganemisavalduse saamisest. Müüja võib keelduda tagasimakse tegemisest seni, kuni on tagastatava kauba kätte saanud või Klient on esitanud tõendi kauba tagasisaatmise kohta. 6.8. Raha kantakse tagasi samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
7. PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS
7.1. Müüja vastutab kauba lepingutingimustele mittevastavuse ja puuduste eest, mis ilmnevad 2 aasta jooksul alates kauba üleandmisest Kliendile. Sellest esimese aasta jooksul eeldatakse, et puudus oli olemas juba ostuhetkel. 7.2. Puuduse ilmnemisel peab Klient hiljemalt 2 kuu jooksul sellest Müüjat teavitama, saates pretensiooni e-posti aadressile info@nutikasost.ee
. Pretensioonile lisada ostu tõendav dokument (arve). 7.3. Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud Kliendi süül, toote valest kasutamisest või normaalsest füüsilisest kulumisest. 7.4. Pretensioonile vastatakse kirjalikult 15 päeva jooksul. Kui lahenduse osas kokkulepet ei saavutata, on Kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni poole.
8. ISIKUANDMETE KAITSE
8.1. Klientide isikuandmete töötlemine toimub kooskõlas kehtivate seadustega ja meie Privaatsuspoliitikaga. 8.2. Müüja on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud andmed volitatud töötlejale Maksekeskus AS.
9. VASTUTUS JA VÄÄRAMATU JÕUD
9.1. Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses. 9.2. Müüja ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või viibimine on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada ega ette näha (vääramatu jõud).
10. VAIDLUSTE LAHENDAMINE
10.1. Tingimustest tulenevad erimeelsused püütakse lahendada läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti või kohtu poole.